ראשית–דסקטופ-05-2022

IBI CORPORATE

IBI ניהול תיקים מתמחה מזה 5 עשורים בניהול השקעות עבור גופים מוסדיים ותאגידים בניהול עודפי מט"ח ובמתן פתרונות השקעה בחלקים לא סחירים. חברות, תאגידים ומוסדיים נהנים מליווי אישי של מנהלי השקעות בכירים בכל ההחלטות הפיננסיות.

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו ל- 03-5193444

        Error: Contact form not found.

        השירותים שלנו

        • בקרת השקעות
          בנוסף למערך הביקורת הפועל בקבוצה, משמשת גם המחלקה המשפטית כמחלקת אכיפה פנימית. בחברת ניהול התיקים פועל גם מערך בקרה תוך ארגוני, המבקר את פעילותם השוטפת של מנהלי התיקים.
        • דיווחים ללקוחות
          לקוחות מוסדיים ותאגידים מקבלים דו”חות מפורטים על מצב תיק ההשקעות. ניתן להפיק דו”חות בהם נתונים חשבונאיים, חיתוכים שונים על-פי בקשה, ומפרטים נוספים המותאמים לצרכי הלקוח.
        • מסחר
          פעילות המסחר בניירות ערך מתבצעת בחדר מסחר יעודי ללקוחות ניהול תיקים, על ידי סוחרים מיומנים ומנוסים. פעילות זו מפוקחת באופן קפדני על ידי מנהל חדר המסחר, בעל רישיון לניהול השקעות. חדר המסחר נפרד לחלוטין מחדר העסקאות של חבר הבורסה IBI TRADE ופועל מול חדרי עסקאות אחרים בארץ.
        • שירותים נוספים
          אנו מעניקים שירותים נוספים, בהם השתתפות בועדות השקעה ודירקטוריון, סיוע על ידי מחלקת בקרה וניהול סיכונים, פורום חוב, אנליזה, אסיפות כלליות וקבלת שירות מהמחלקה הכלכלית.
        IBI ניהול תיקים – הפתרון לניהול כספי תאגידים

        ניהול תיק השקעות הוא רק אחד מתחומי המומחיות של מחלקת התאגידים ב-IBI ניהול תיקים, המספקת מענה כולל למגוון פתרונות תחת קורת גג אחת (One Stop Shop). כחלק מהפתרונות הקיימים: מט"ח ללקוחות הפעילים עסקית בחו"ל, הלוואות חוץ בנקאיות, מימון וגיוס אשראי עסקי, חברה לנאמנויות, מחלקת שירותי ברוקראז', חברת חיתום והשקעות אלטרנטיביות. לצפייה לחצו >>

         

         

        מחלקת מוסדיים ותאגידים

        IBI ניהול תיקים מציע פתרונות השקעה ייחודיים עבור תאגידים ומוסדיים, תוך התאמת הרכב תיק ההשקעות לצרכים ולמטרות של כל תאגיד ומוסד. כל זאת, תוך בחינת אפיקי ההשקעה המתאימים לכם, הבנת הצרכים והמטרות שלכם ובחירת האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם. מנהלי ההשקעות שלנו מתמחים במגוון רחב של השקעות ייחודיות ובזיהוי הזדמנויות השקעה בשווקים בארץ ובעולם, תוך ליווי אישי צמוד לאורך כל התהליך.

         

        אסטרטגיית ההשקעה

        אסטרטגיית ההשקעה מתבססת על ייעדים לטווח קצר וארוך של הלקוח. החלטות צוות ההשקעות מתקבלות בועדת השקעות יעודית, המתכנסת באופן שוטף ודנה במגמות והתפתחויות מקרו-כלכליות בארץ ובעולם.

        השקעה  במניות מתבססת על שילוב בין השקעות ערך לבין השקעות במדדי השוק השונים. מנהלי ההשקעות מאזנים את החשיפה בתיקים בין ענפים, מדינות וחברות בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם לשינויים בשווקים. החלטות השקעה מתקבלות תוך הסתמכות על מידע  וניתוח פנימי של מחלקת המחקר, הכלכלן הראשי, האסטרטג לשווקים בינלאומיים של בית ההשקעות ועל מחקר ואנליזה מגופים פיננסיים מובילים בעולם.

         

        השקעה באגרות חוב מתבצעת תוך בחינה שוטפת של המגמות המקרו כלכליות בארץ ובעולם, מדיניות הריבית ומבנה עקומי התשואות בארץ ובעולם. בהשקעה באג”ח קונצרני מבוצעת אנליזה מקיפה לבחינת יכולת החזר החוב והתנאים המשפטיים של ההשקעה. בנוסף, מתקיים ניטור שוטף של תיק החוב בפרמטרים איכותיים וכמותיים. בנוסף לכלכלנים ולאנליסטים המלווים את החלטות ההשקעה, עומד לרשות הלקוח גם פורום חוב. הפורום עוקב אחר החשיפה לחוב ביחסי סיכון-סיכוי חריגים ומאפשר מקסום תשואה תוך הורדת סיכון.

         

        השקעות אלטרנטיביות IBI מפתחת בשנים האחרונות פלטפורמות להשקעות אלטרנטיביות, מתוך מטרה להרחיב את מגוון כלי ההשקעה ולאפשר פיזור רחב של תיק ההשקעות. פלטפורמות אלו כוללות, בין היתר, קרנות השקעה בתחום נדל”ן מניב ואשראי צרכני בארה"ב.

         

        מגוון לקוחותינו

        קופות גמל וקרנות השתלמות מפעליות | נוסטרו של חברות ביטוח | חברות ציבוריות ופרטיות | עמותות | מלכ"רים | עיריות | מועצות | קיבוצים | מוסדות אקדמאיים | בתי חולים | לקוחות פרטיים


        יתרונות IBI ניהול תיקים
        לידרס-זיגזג-2

        פורומים מקצועיים

        פורומים שבועיים וחודשיים שמטרתם מעקב, אנליזה, בחינת מכלול ההיבטים המשפיעים על שוק האג"ח והמניות, בארץ ובחו"ל, ניתוח ובחינת תחזיות והצגת נתוני מאקרו עדכניים, ניתוחי מיקרו של חברות בפורטפוליו, קשרים עם אנליסטים חיצוניים לצורך חשיפה לרעיונות חדשים ובחינת הזדמנויות השקעה חדשות. שיתוף פעיל עם בנק השקעות גדול קנדי להשגת/העמקת המחקר.

        small_pics_540x300_Supervision

        ביקורת פנימית

        לקבוצת IBI מערך ביקורת פנימית תוך-ארגוני, המנוהל על ידי מבקרת פנימית ראשית וסמנכ”ל ביקורת, גב’ מירית תשובה. מירית מונתה לתפקידה בשנת 2004 והיא בעלת ניסיון בביקורת פנים החל משנת 2000. מירית מחזיקה בתואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל. כמו כן, המבקרת עומדת בהוראות סעיף 146 (ב’) לחוק החברות וסעיף 8 לחוק הביקורת הפנימית. במסגרת פעילות ביקורת פנים נערכות ביקורות על פי תקנים מקצועיים מקובלים שהוצאו על ידי לשכת המבקרים הפנימיים. היקף שעות הביקורת בחברת ניהול התיקים עמד ב-2019 על כ-1,200 שעות. בנוסף, החברה עורכת סקרי סיכונים כלליים, סקרי ציות וסקרים אחרים. כל דו”חות הביקורת נידונים בועדות הביקורת של החברה ואחת לחצי שנה נערך מעקב ביצוע המלצות

        small_pics_540x300_Research

        מחלקת מחקר ואנליזה

        מחלקת המחקר של IBI בית השקעות היא מהגדולות והוותיקות בשוק ההון הישראלי, המסקרת באופן שוטף מעל 100 חברות בישראל ובחו”ל, במגוון רב של תחומים, במניות ובאג"ח. הניתוח כולל בחינת כדאיות של תעודות סל בחו"ל, תוך התייחסות לשיקולי מס, מסחר, חשיפות אשראי ומבנה משפטי, במטרה לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בניהול ההשקעות

        דברו איתנוהשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו 6212*
        החל מ- 400,000 ש"ח

          תכנים שיעניינו אתכם

          הירשמו לקבלת עדכונים במייל

            דברו איתנו

            השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו ל-03-5193444