- תמיכה טכנית מתקדמת ללקוחות חיצוניים – טיפול בתקלות מורכבות במוצרי החברה, כולל ניתוח מעמיק של תקלות, פתרונן באופן עצמאי או העברתן לגורמים טכנולוגיים רלוונטיים (כגון צוותי פיתוח או תשתיות) במידת הצורך.
- תמיכה ללקוחות פנימיים – טיפול שוטף בתקלות במערכות פנים-ארגוניות, כולל למידה מתמשכת של מנגנוני המערכת לשם פתרון תקלות ומתן תשובות לשאלות תפעוליות.
- כתיבת מדריכים תפעוליים – יצירת guide books פנימיים לצורך תפעול שוטף של מערכות, על מנת לשפר זמינות ידע, לאפשר העברת ידע וייעול הטיפול בתקלות.
- אדמיניסטרציה – אחריות על פעולות אדמיניסטרטיביות במערכות: עיצוב דוחות, פתיחת משתמשים, התקנות, עדכוני מידע ותחזוקת נתונים שוטפת.
- תמיכה שוטפת במערכות החברה – עבודה יומיומית עם מערכות שונות בארגון, כולל ניטור תקינות, פתרון בעיות תשתית ותפעול, זיהוי תקלות חוזרות וייזום פתרונות לטווח הארוך לשיפור זמינות ויציבות המערכות.
מומחה/ית תמיכה טכנית ותפעול מערכות ל- IBI קפיטל- מספר משרה 1401
קפיטלאיך ייראה היומיום שלכם בתפקיד?
מה חשוב לנו?
- השכלה רלוונטית בתחום מערכות מידע / הנדסה – חובה
- ידע ב-SQL – חובה
- היכרות עם שפת תכנות (עדיפות ל-#C) – חובה
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
- ניסיון עם מערכות CRM– יתרון
צריך שתביאו אתכם גם...
- תודעת שירות גבוהה – גישה חיובית, אדיבות וסבלנות במתן מענה לגורמים פנימיים וחיצוניים
- יכולת למידה מהירה – קליטה מהירה של מערכות, תהליכים וכלים חדשים
- יחסי אנוש טובים – שיתוף פעולה עם כלל המחלקות וצוותי הפיתוח
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות – ניהול משימות, סדר וארגון
- יכולת לבצע מספר משימות במקביל ולנהל עומסים
מה אנחנו מציעים…
- אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
- סביבת עבודה נעימה ועוטפת
- תנאי רווחה מפנקים: קרן השתלמות, כרטיס תן ביס, ביטוח בריאות מסובסד, מתנות באירועים אישיים ובחגים, אירועי חברה