משרה מספר 1401

מומחה/ית תמיכה טכנית ותפעול מערכות ל- IBI קפיטל- מספר משרה 1401

קפיטל

איך ייראה היומיום שלכם בתפקיד?

  • תמיכה טכנית מתקדמת ללקוחות חיצוניים – טיפול בתקלות מורכבות במוצרי החברה, כולל ניתוח מעמיק של תקלות, פתרונן באופן עצמאי או העברתן לגורמים טכנולוגיים רלוונטיים (כגון צוותי פיתוח או תשתיות) במידת הצורך.
  • תמיכה ללקוחות פנימיים – טיפול שוטף בתקלות במערכות פנים-ארגוניות, כולל למידה מתמשכת של מנגנוני המערכת לשם פתרון תקלות ומתן תשובות לשאלות תפעוליות.
  • כתיבת מדריכים תפעוליים – יצירת guide books פנימיים לצורך תפעול שוטף של מערכות, על מנת לשפר זמינות ידע, לאפשר העברת ידע וייעול הטיפול בתקלות.
  • אדמיניסטרציה – אחריות על פעולות אדמיניסטרטיביות במערכות: עיצוב דוחות, פתיחת משתמשים, התקנות, עדכוני מידע ותחזוקת נתונים שוטפת.
  • תמיכה שוטפת במערכות החברה – עבודה יומיומית עם מערכות שונות בארגון, כולל ניטור תקינות, פתרון בעיות תשתית ותפעול, זיהוי תקלות חוזרות וייזום פתרונות לטווח הארוך לשיפור זמינות ויציבות המערכות.

מה חשוב לנו?

  • השכלה רלוונטית בתחום מערכות מידע / הנדסה – חובה
  • ידע ב-SQL – חובה
  • היכרות עם שפת תכנות (עדיפות ל-#C) – חובה
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
  • ניסיון עם מערכות CRM– יתרון

 

צריך שתביאו אתכם גם...

  •  תודעת שירות גבוהה – גישה חיובית, אדיבות וסבלנות במתן מענה לגורמים פנימיים וחיצוניים
  • יכולת למידה מהירה – קליטה מהירה של מערכות, תהליכים וכלים חדשים
  • יחסי אנוש טובים – שיתוף פעולה עם כלל המחלקות וצוותי הפיתוח
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות – ניהול משימות, סדר וארגון
  • יכולת לבצע מספר משימות במקביל ולנהל עומסים

מה אנחנו מציעים…

  • אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
  • סביבת עבודה נעימה ועוטפת
  • תנאי רווחה מפנקים: קרן השתלמות, כרטיס תן ביס, ביטוח בריאות מסובסד, מתנות באירועים אישיים ובחגים, אירועי חברה

להגשת מועמדות

    קורות חיים