אחריות כוללת על ריכוז מערך התפעול והבקרה של המחלקה, הובלת תהליכים חוצי ארגון, הטמעת בקרות חדשות, ושיפור מתמיד של תהליכים באמצעות כלים טכנולוגיים.
תחומי אחריות:
- התפקיד בכפיפות למנהלת המחלקה.
- ריכוז מערך התפעול האחראי על: פתיחת חשבונות, עדכון פרטי נהנים, בדיקת מסמכים, הקמת תיקי לקוח ועוד.
- ריכוז מערך הבקרה: פיקוח שוטף על העברות כספים, מסמכי אישור לבנק, משובי שירות ועוד.
- יישום והטמעת בקרות חדשות למזעור סיכונים ולשיפור תהליכים.
- מעקב ויישום המלצות מביקורות פנימיות וחיצוניות – ניתוח ממצאים, בניית תוכניות פעולה והובלת יישומן.
- שיפור תהליכים באמצעות כלים טכנולוגיים: עבודה עם Excel ברמה גבוהה, פיתוח אוטומציות ובקרות.
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים להבטחת תהליכי עבודה תקינים ויעילים.