מסחר בשוק ההון באמצעות IBI TRADE

מהו מסחר עצמאי בשוק ההון?

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת והפיכת האינטרנט לכלי זמין מאפשרים לבתי השקעות ובנקים להציע שירותים חדשים, ביניהם מסחר עצמאי בשוק ההון, האפשרי מכל מקום בו אפשר להתחבר לרשת.
מסחר בשוק ההון משחרר אותך מהצורך להתקשר לבנקאי שלך או לברוקר (חדר מסחר). את/ה יכול/ה לבצע פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך באופן עצמאי וללא תלות בגורם חיצוני. כדי לסחור באופן עצמאי בניירות ערך יש צורך בפלטפורמת מסחר, כמו זו המוצעת על ידי IBI TRADE. לאחר התחברות, תוכל/י לסחור בקלות ובנוחות מכל מקום.


מה ההבדל בין מסחר בשוק ההון לבין ניהול תיקי השקעות?

ניהול תיקי השקעות על ידי מנהל תיקים מיועד ללקוחות המעוניינים בתיק השקעות מגוון ומפוזר, אך אין להם את הידע הנדרש כדי לנהל את כספם באמצעות מסחר עצמאי בשוק ההון. מנהל תיק ההשקעות מבצע פגישת אפיון צרכי לקוח במטרה להתאים את מבנה תיק ההשקעות לצרכיו ואופיו של הלקוח. לאחר מכן, תיק ההשקעות מנוהל באופן אישי על ידי מנהל/ת ההשקעות.

משקיע/ה בעל/ת ידע ורצון לנהל את תיק ההשקעות יכול/ה לבחור להשקיע או לבצע מסחר בשוק ההון באמצעות פלטפורמת מסחר עצמאי. חשוב לומר: גם כאן, הסוחר/ת אינו/ה לבד. צוות הסוחרים המקצועי של IBI TRADE מלווה את לקוחות המסחר העצמאי בשוק ההון במהלך כל שעות המסחר בארץ ובחו”ל. בנוסף לתמיכה השוטפת של דסק המסחר היעודי ל- IBI TRADE, לקוחותינו נהנים מקורסים מסובסדים, המשפרים את יכולות המסחר בשוק ההון. אנו מספקים גם מידע וסקירות על מצב השווקים בארץ ובעולם.


כיצד מבצעים פעולות בחשבון מסחר עצמאי בשוק ההון?

הפעולות מתבצעות בחשבונך האישי וניתן לעקוב אחריהן באמצעות מערכות המסחר השונות. הכניסה למערכת המסחר העצמאי נעשית באמצעות קוד משתמש וסיסמה אישיים הנמסרים ללקוח על ידי IBI TRADE לאחר פתיחת החשבון. מערכות ה- OrderNet וה- View Trade מאפשרות לסוחר העצמאי להעביר פקודות קנייה ומכירה ישירות לבורסות בארץ ובארה”ב (כל אחת בנפרד). מערכת ה- +TRADE מאפשרת העברת פקודות קנייה ומכירה ישירות לבורסות בארץ ובארה”ב, במערכת אחת ועל בסיס מזומן שקלי ודולרי. ניתן לבצע פעולות בכל סוגי ניירות הערך והנגזרים בבורסה בישראל. הנתונים מוצגים בה בזמן אמת וללא כל עיכוב (על ידי לחיצה על כפתור הרענון).


מסחר עצמאי בשוק ההון בבית השקעות מקנה לך בטחון פיננסי

אנשים רבים שבויים בתפיסה לפיה הכסף שלהם בטוח רק כשהוא נמצא בבנק (או אולי רק “מתחת לבלטות”?). תפיסה זו שגויה מכיוון שהחוק בישראל מחייב את בית ההשקעות להחזיק את יתרות המזומנים של לקוחותיו בחשבונות נאמנות בתאגיד בנקאי. כלומר, קיימת הפרדה מוחלטת בין נכסי לקוחות המסחר בשוק ההון לבין נכסי בית ההשקעות. בית ההשקעות אינו רשאי לעשות בכסף של לקוחותיו כל שימוש, למעט הפקדתו בפקדונות שקליים יומיים.


איזו רגולציה קיימת על בית ההשקעות בהקשר של מסחר עצמאי בשוק ההון?

IBI הוא חבר בורסה, ומתוקף כך כפוף לרגולציה מחמירה, בפרט על חשבונות לקוחות מסחר עצמאי בבורסה. בשנים האחרונות אנו אף עדים להידוק הבקרות. כללי ההתנהגות של חבר הבורסה כלפי לקוחותיו והחובות החלים עליו מוסדרים במסגרת תקנון הבורסה. בהתאם להוראות התקנון (ראה/י לינק באתר הבורסה לניירות ערך) חבר בורסה מחויב בהפרדה מוחלטת של כספי לקוחותיו מהונו העצמי. כאמור, גם נכסי לקוחות מסחר עצמאי נפרדים באופן מוחלט מנכסי בית ההשקעות.
קבוצת IBI הינה חברה ציבורית המאגדת מספר חברות הפועלות בתחומים שונים, בהם מסחר עצמאי, גמל והשתלמות, ניהול תיקי השקעות וקרנות נאמנות. לכן, IBI נתונה לפיקוח שוטף מצדם של גורמי רגולציה שונים, בהם רשות ניירות ערך, הבורסה והממונה על אגף שוק ההון במשרד האוצר.


מערך הבקרה ואבטחת מידע בחשבון מסחר עצמאי בשוק ההון ב- IBI TRADE

IBI מחויבת לסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע, פיקוח ובקרה על חשבונות מסחר עצמאי בבורסה. החברה מעסיקה מבקרת פנים במשרה מלאה, וכן קצינת ציות, בקר אשראי ורואי חשבון, כמתחייב על פי חוק. אנו נוקטים במירב המאמצים על מנת להגן על פרטיותם ובטחון המידע של לקוחותינו.

אפשר לפתוח חשבון און-ליין, בקלות ובמהירות, ללא צורך בפגישת פנים מול פנים – לחצו כאן


דברו איתנוהשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו ל- 6212*

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו ל-03-5193444