מסחר בבורסה מהבית – מצטרפים בקלות מהספה ומתחילים לשלם פחות עמלות

בירוקרטיה וטרטורים זה הכי העשור הקודם! אנחנו רוצים להכיר לכם את מערכת ההצטרפות הדיגיטלית למסחר עצמאי ב-IBI TRADE. תוכלו לפתוח חשבון מסחר עצמאי תוך כמה דקות מכל מחשב ומכשיר.

מערכת IBI
2 ינואר 2021 ב-09:21

הנה עובדה: הרוב המוחלט של אלו שמנהלים תיק השקעות באמצעות חשבון מסחר בבית השקעות, משלמים על זה הרבה פחות מאשר אלה שעושים את זה דרך אחד הבנקים.

למה?

כי איך שלא מסתכלים על זה, בכל מה שקשור לניהול תיק השקעות עצמאי או חשבון מסחר בבורסה, בתי השקעות הם אלטרנטיבה זולה בהרבה ביחס לבנקים. לעתים מדובר בפערים של מאות אחוזים.

אז…איך זה שיש עדיין כל כך הרבה אנשים שמנהלים חשבון מסחר באמצעות הבנק?

זהו, שרוב האנשים אפילו לא מודעים לקיומה של האלטרנטיבה של בית השקעות על פני בנק, למרות מספר לא מבוטל של יתרונות.

ולא רק זה. אולי בעצם זו הסיבה המרכזית: תהליך פתיחת חשבון מסחר בבית השקעות היה עד עכשיו ארוך ומסורבל.

אבל, לא עוד.

בירוקרטיה וטרטורים זה הכי 2016. אנחנו רוצים להכיר לכם את מערכת ההצטרפות הדיגיטלית של IBI TRADE.

המערכת הזו מאפשרת לכם מעתה לפתוח חשבון מסחר בבורסה מהבית בזמן שתבחרו.

קצת על מה שהיה ומה השתנה

עד כה, פתיחת חשבון למסחר בבורסה היתה מחויבת בפגישה עם נציג/ה של IBI TRADE. אנחנו היינו באים אליכם או שאתם הייתם באים אלינו, ל-IBI.

עכשיו, נכון שביקור במגדל שלום הנוסטלגי (כאן נמצאים משרדינו) זה נחמד והכל, אבל ברור שעדיף בלי. לצאת מהבית, לנסוע, לחנות, להיפגש עם משווק/ת של IBI?

הודות לשיתוף פעולה בין איגוד הברוקרים, רשות ניירות ערך ומשרד האוצר, עבר בחוק תיקון לצו איסור הלבנת הון אשר חל על חברי הבורסה שאינם בנקים.

מה שזה אומר זה שחברה שהיא לא בנק יכולה כעת לפתוח חשבון ניירות ערך ללקוחות, ללא פגישה פנים מול פנים. כל זה באמצעות מערכת אינטרנטית מאובטחת (“מערכת סגורה”).

למה כדאי?

כשאתם פותחים חשבון ב-IBI TRADE שירות המסחר בבורסה של IBI בית השקעות, אתם נהנים משלל יתרונות:

עמלות מסחר אטרקטיביות. מאוד אטרקטיביות (מוזמנים לבדוק אותנו).

אין עמלות על שירותים שעברו מהעולם ושנגבות עדיין בבנקים (דמי משמרת, עמלת אי-ביצוע, עמלת ביטול הוראה, עמלת חדר מסחר ועוד).

מערכות מסחר מתקדמות.

יחס אישי (נסו לתפוס היום את הבנקאי האישי בסניף שלכם בבנק – בהצלחה עם זה).

מענה רציף לאורך שעות המסחר, גם בשוקי חו”ל.

האם זה באמת כזה פשוט לפתוח חשבון?

כן.

המערכת הדיגיטלית מאפשרת לכם לפתוח חשבון ניירות ערך בדרך קלה, נוחה, ושקופה.

מתחילים במילוי פרטים אישיים והעלאת מסמכי זיהוי.

מה שצריך זה שלושה דברים:

  • צילום ת.ז.
  • אישור בעלות חשבון בנק (למשל, המחאה שלכם)
  • אמצעי זיהוי נוסף. זה יכול להיות אחד מכל אלה, שבטוח יש לכם בשלוף: חשבון ארנונה, חשמל, מים או אינטרנט, רישיון נהיגה, דרכון, תעודת תושב, תעודת מילואים, תעודת שוטר, חוגר צבאי, כרטיס עובד בנק, כרטיס עובד של רשות שלטונית, כרטיס קופת חולים, כרטיס סטודנט, כרטיס חבר לשכת עורכי דין, כרטיס חבר לשכת רואי חשבון, תעודת חבר הסתדרות המורים ותעודת חבר ארגון המורים.

כמובן שאתם לא לבד בנבכי המערכת הדיגיטלית. נציג IBI TRADE מלווה אתכם לאורך התהליך, גם בצ’ט וגם בטלפון. הנציג ידגיש במהלך התהליך את כל מה שכדאי להבין ולהכיר בקשר לחוזה ונספחיו, ויענה על שאלות בנוגע לעמלות ו/או העלויות השונות, מערכות מסחר או כל דבר אחר.

למעשה, זה בדיוק כמו פגישה פנים אל פנים, רק בלי כל הטרטורים בדרך. אתם בוחרים את הזמן, המקום והמכשיר ממנו אתם רוצים להצטרף. אפשר ממחשב, מטאבלט וגם מהנייד שלכם.

תהליך פתיחת החשבון יכול להסתיים בתוך מספר דקות, כולל מענה על כל שאלה, מילוי פרטים, העלאת מסמכי זיהוי (באמצעות צילום בסמארט פון, העלאת מסמכים דרך ה-PC ועוד), וחתימה דיגיטלית על המסמכים באמצעות צ’אט קל ונוח.

אז, למה לא ליהנות מרפורמה חשובה וכלי דיגיטלי ידידותי שגם מסייע לכם לשלם הרבה פחות?

למערכת ההצטרפות הדיגיטלית, לחצו כאן.

דברו איתנוהשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו ל- 6212*