מסחר עצמאי – איך זה עובד?


1 – פגישה עם מנהלי המכירות שלנו

מתקשרים לטלפון 03-5197970, ומדברים עם אחד ממנהלי המכירות שלנו. אלו יציגו את IBI ויצרו עבורכם את הצעתנו האטרקטיבית לפתיחת חשבון מסחר עצמאי, לפעילות בניירות ערך. ההצעה כמובן תהיה תואמת לצרכי ולאופי פעילותכם העתידית בחשבון. בנוסף, תתבצע חתימה על הסכם ותקבלו הסבר מפורט על כל סעיפיו. בתום הליך חתימת החוזה תקבלו את מספר החשבון למסחר ב- IBI. חשבון זה יופעל לאחר שיופקדו אליו כסף ו/או ניירות ערך.

2 – חתימה על מסמכי פתיחת חשבון

חתימה על המסמכים יכולה להתבצע במסגרת פגישה פנים מול פנים, או באמצעים דיגיטליים (טלפון ו/או צ’ט דיגיטלי) בתהליך פשוט, מהיר וקל, תוך כדי הסבר מפורט על ההסכם ונספחיו. בתום הליך החתימה תקבלו את מספר החשבון למסחר ב- IBI. חשבון זה יופעל לאחר שיופקדו אליו כסף ו/או ניירות ערך.

לפתיחת חשבון בקליק, לחצו כאן

3 – מפקידים כסף לחשבון

כעת תוכלו להפקיד כסף ו/או ניירות ערך בחשבונכם ב- IBI. לאופן ההפקדה – לחצו כאן
לאחר הפקדת הכסף וניירות הערך בחשבון, יש לשלוח אסמכתא על כך שההעברה בוצעה. ניתן לשלוח באמצעות פקס או דוא”ל, לחדר המסחר וגם לנציג IBI עמו נפגשתם. רק לאחר קבלת האסמכתא תתאפשר הפעלת החשבון למסחר. התהליך אורך 3-4 ימי מסחר ובסיומו תקבלו בדוא”ל את שם המשתמש שלכם. מתוקף אבטחת מידע, הסיסמא לחשבונכם תשלח בנפרד, באמצעות SMS לטלפון הנייד.

4 – זהו, כעת אפשר להתחיל לסחור!

בכל שאלה הנכם מוזמנים לפנות לחדר המסחר, המאויש על ידי סוחרים מיומנים ומקצועיים, ו/או למנהלי המכירות. לכל דרכי יצירת קשר – לחצו כאן

דברו איתנוהשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו ל- 6212*

    תכנים שיעניינו אתכם

    הירשמו לקבלת עדכונים במייל

      דברו איתנו

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו ל-03-5193444