קצת עלינו ועל המשאב האנושי ב- IBI


קבוצת IBI רואה במשאב האנושי כאחד המרכזיים בפעילות הקבוצה. אנו רואים בעובד ובעובדת הן את איש ואשת המקצוע והן את האדם, ומחפשים את האנשים הטובים והמתאימים ביותר לקריירה מאתגרת, דינמית ומשגשגת. 

כחברה מובילה בשוק ההון, אימצנו שיטות לגיוס, הערכה וקידום עובדים ואנו שמים דגש על הכשרת העובדים בקבוצה מתוך התפיסה כי דור המנהלים הבא של החברה גדל בתוכנו.

אנו מעוניינים לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר לסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת, המאפשרת התפתחות וקבלת הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות ורבות.

את/ה מוזמן/ת לשלוח קורות חיים למשרות רלוונטיות המפורסמות מטה.

תהליך הגיוס מתחיל כשאנו מקבלים את קורות החיים. רכזת גיוס מטעמנו תיצור קשר עם מועמדים ומועמדות מתאימים/ות ותזמן לראיון עבודה ראשוני. בהצלחה.

להגשת מועמדות >> jobs@ibi.co.il

דרושים

למחלקה המשפטית בבית ההשקעות IBI דרוש/ה עורך/ת דין – משרה 1040

תיאור התפקיד

התפקיד כולל מתן ייעוץ משפטי שוטף לחברות הקבוצה במסגרת המחלקה המשפטית ויתמקד בעיקר בליווי חברת קרנות הנאמנות ופעילותה של קרן טכנולוגיה עילית. העבודה כחלק מצוות, בכפיפות ליועץ המשפטי הראשי.


דרישות התפקיד

ניסיון של 2-5 שנים כעו"ד בתחום שוק ההון / אזרחי / מסחרי - חובה.
אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - חובה.
זמינות למשרה מלאה בימי א' - ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.


כישורים אישיים

תקשורתיות
כושר ניסוח גבוה בכתב ובע"פ
יכולות ביצוע גבוהות
יכולת הנעת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית

דרוש /ה נציג /ת טלמיטינג לסוכנות ארבע עונות – התמחות בשיווק פנסיוני - משרה מספר 1004

תיאור התפקיד

התפקיד כולל שיחות פיננסיות עם לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות לסוכני החברה. הכשרה מקצועית ומכירתית בעולמות הפיננסים, הפנסיונים והביטוחים יועברו ע"י המנהלים הטובים בתחום. אנו מחפשים מועמד /ת מוכוון /ת עם אוריינטציה מכירתית ורצון לגדול, להתפתח ולהשתלב בעבודה יציבה ומפתחת. אופציה להתמחות בתחום השיווק הפנסיוני לאחר חצי שנה למתאימים. שעות העבודה: 9:00-16:00, ימי א'-ה', (אפשרות למשמרת ערב אחת בשבוע 12:00-19:00). נדרשת זמינות ל-3 משמרות בשבוע לפחות.


דרישות התפקיד

מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
בוגרי /ות תואר פיננסי או סטודנטים /ות שנמצאים /ות בתהליך להוצאת רישיון שיווק פנסיוני.
ניסיון במכירות / בשוק ההון - יתרון משמעותי


כישורים אישיים

דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס – משרה מספר 1028

תיאור התפקיד

לחברת הנאמנויות באי.בי.אי. בית השקעות דרוש /ה Back office specialist. התפקיד כולל עבודה מול גופים פיננסיים בארץ ובחו"ל.


דרישות התפקיד

תואר ראשון- חובה.
ניסיון קודם בבק אופיס מהתחום הפיננסי /חברות ביטוח /חברות אשראי- חובה.
אקסל ברמה גבוהה.
אנגלית ברמה טובה.


כישורים אישיים

דיוק וסדר, יסודיות, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים.

דרוש/ה מנהל/ת לקוחות – משרה מספר 1032

תיאור התפקיד

לחברת הנאמנויות דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות. התפקיד כולל מתן מענה מקיף וכולל בנושאי שירות, תפעול וביצוע העברות כספים והפקת דוחות בהתאם לצרכי הלקוח והרגולציה.


דרישות התפקיד

בוגר /ת תואר אקדמי פיננסי.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס.


כישורים אישיים

מיומנויות: שירותיות, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים.

לחדר מסחר דרוש /ה רפרנט /ית מידל אופיס – משרה מספר 1025

תיאור התפקיד

דרוש /ה רפרנט /ית מידל אופיס, לביצוע פעילות איסוף נתונים וסליקה במהלך ולאחר המסחר ומתן מענה שוטף לסוחרים.


דרישות התפקיד

ניסיון קודם במידל אופיס בתחום הברוקראז' - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
ימי עבודה: ראשון עד חמישי. משמרות: 8:00-17:00/10:00-19:00.


כישורים אישיים

מיומנויות: דייקנות, סדר וארגון, זריזות, עבודה תחת לחץ, יכולת למידה גבוהה, יכולת עבודה בצוות ונכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

לדסק מסחר עצמאי באי.בי.אי. דרוש/ה רפרנט/ית שירות ומסחר – משרה מספר 1043

תיאור התפקיד

התפקיד כולל ביצוע פעולות מסחר ומתן שירות ללקוחות.


דרישות התפקיד

תואר ראשון פיננסי - חובה.
רקע בשוק ההון והכרה של מערכות מסחר - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.


כישורים אישיים

יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת למידה עצמאית, שירותיות, יכולת עבודה בצוות.

דרושים נציגי/ות מכירות למוקדי טלמיטינג שונים בקבוצה - מספר משרה 1041

תיאור התפקיד

התפקיד כולל תיאום פגישות למשווקי החברה מול לקוחותיה. מתאים לסטודנטים/ות או לבוגרי/ות תואר ראשון פיננסי. לאחר כשנה ניתן לקבל התמחות בשיווק השקעות/ פנסיוני.


דרישות התפקיד

זמינות לשלוש משמרות בשבוע לפחות. נדרשת יכולת מכירתית גבוהה עם שאיפה להתקדם.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


כישורים אישיים

תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירתית גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.