קצת עלינו ועל המשאב האנושי ב- IBI
לבית השקעות מוביל דרוש אדמיניסטרטור לניהול ותמיכה במערכת מורכבת לתפעול תהליכים פיננסיים.
כחלק מהתפקיד יהיה על העובד לספק תמיכה טכנית, להוסיף ולהסיר משתמשים, פעולות תפעול על המערכת, פתרון תקלות וביצוע פיתוחים בסיסיים למערכת.
השתלבות בצוות, משרה מלאה, ימי א'-ה', שעות נוספות בעת הצורך.
• ניסיון באדמיניסטרציה או תמיכה במערכת מורכבת (גם מהצבא) - חובה.
• השכלה רלוונטית - יתרון.
• ניסיון עם מערכת CRM וניסיון עם crystal reports- יתרון.
ביצוע בקרות על פעילות מסחר
תפעול אירועי חברה והתאמות במערכת המסחר
ביצוע בקרות אשראי
תפעול פעילות המט"ח של הלקוחות הפרטיים
ממשק פנים ארגוני עם המחלקות המקצועיות
שעות עבודה : ב-ו 10-19 ימי ו 08-14
תואר פיננסי- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
זיקה לעולם המסחר ורצון להשתלב בתחום מסחר ניירות ערך זרים
אקסל ברמה גבוהה
יכולות ניהול עצמי גבוהות
ניהול צוות של 6 עובדים
הצוות עוסק בטיפול בהתאמות בנקים, ברוקרים ובורסה
טיפול בתשלומים וניהול כספי הלקוחות בבנקים
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים (בנקים, ברוקרים)
בקרות
ניהול פיתוחים תפעוליים
תפעול שוטף של משימות הצוות
כפיפות לסמנכ"ל תפעול
ידע נרחב בתקנון הבורסה ולחוקי העזר.
נסיון בתפקיד ניהולי - חובה
נסיון בתפעול- ני"ע וכספים חובה
תואר ראשון – חובה
אקסל ברמה גבוהה - חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
לסוכנות ארבע עונות דרוש/ה מזכיר/ה / פקיד/ת קבלה
6 שעות ביום, א-ה בין השעות- 8:30/9:00-14:30/15:00
• לו"ז, פגישות
• הזמנת ציוד משרדי
• עבודה מול IT - פתיחת קריאה מעקב וסגירה.
• משווקים שכירים
• הזמנת רכש – תשלומים סוכנים + ספקים
• דרישת תשלום ושליחת חשבוניות מול הנהלת חשבונות – פתיחת קריאות, מעקב
טיפול בלקוחות כשירים, עם הון עצמי גבוה
החתמה על טפסי הצטרפות לקרנות, וידוא תקינות מסמכים, ליווי הלקוח לאורך כל התהליך
מענה טלפוני ומתן מידע, קשר עם גורמים חיצוניים, סוכנים, גורמים מתפעלים
משרה מלאה, ימי א'-ה' בין השעות 9:00-18:00, שעות נוספות בעת הצורך
• תואר פיננסי - יתרון משמעותי
• ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי
• זיקה ועניין בתחום הפיננסי - חובה
• אקסל ברמה טובה – חובה
• אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, קריאה) - חובה
• שירותיות ברמה גבוהה
• יחסי אנוש טובים
• תשומת לב לפרטים
• דיוק
• כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
• ניתוח עסקאות אשראי במגוון תחומים בארה"ב ואירופה (אשראי צרכני, נדל"ן ועסקים), הכנת דוחות שוטפים על ביצועי הקרן, דוחות רווח והפסד וכו'.
• ביצוע סקירות וניתוחי שוק בתחומי אשראי ונדל"ן בארה"ב ואירופה
• התנהלות מול נאמן הקרן בכל הקשור לשיערוכים חודשיים של נכסי הקרן
• הכנת חומרים לוועדות השקעה
• משרה מלאה, ימי א'-ה', שעות נוספות בעת הצורך
• תואר ראשון פיננסי / משפטים / ראיית חשבון - חובה
• התמחות בחשבונאות / מימון - יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, קריאה) - חובה
• ניסיון וידע מעולם האשראי / בנקאות - יתרון
• שליטה גבוהה באקסל, ppt - חובה
• חשיבה אנליטית
• כושר ניסוח גבוה בכתב ובע"פ
• ראש גדול
• נכונות לעבודה מאומצת תחת עומס ומספר משימות במקביל
לפעילות הנדל"ן של בית ההשקעות IBI דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים.
משרה מלאה, ימי א'-ה', שעות נוספות בעת הצורך.
הפעלת גורמי מקצוע חיצוניים ופנימיים (יועצי מס, רואי חשבון חיצוניים, שותפים עסקיים, עו"ד וכו').
אנליזות של דוחות כספיים, דוחות רבעוניים למשקיעים ותכניות עסקיות.
הכנת חומרים לוועדות השקעה לרבות מצגות, מודלים וניתוחים.
טיפול בנושאים תפעוליים (דוגמת סליקות, המרות מט"ח) מול מחלקות בחברה
• תואר בראיית חשבון / כלכלה – חובה (יתרון לבוגרי אונ' או מכללה מובילה)
• ידע וניסיון מתחומי נדל"ן / PE – יתרון.
• יכולת עבודה על מספר משימות במקביל
• התנהלות תחת לחץ ועמידה בזמנים
• סגירת קצוות ותשומת לב לפרטים
• עצמאות
• קליטה מהירה
הדסק נותן מענה ושירות מקצועיים בטלפון ובמייל בתחומי המסחר בשווקים בינלאומיים, הפעילויות השונות בחשבון, תפעול מערכות מסחר מתקדמות ועוד.
התפקיד כולל מענה לפניות הלקוחות דרך מיילים בעיקר, מתן מידע וביצוע פעולות.
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע, יום ראשון – 8:45-16:15, יום שני עד חמישי – 8:45-17:45.
בוגר/ת תואר ראשון – חובה
ניסיון מבנק / בית השקעות / חבר בורסה – יתרון
שליטה גבוהה באקסל - יתרון
תודעת שירות גבוהה
בעל/ת יכולות תקשורת בינאישית גבוהות, מסירות, תקתקנות, אחריות, יכולת עבודה בצוות, משמעת עצמית, עמידה בלחצים, סדר וארגון
הדסק נותן מענה ושירות מקצועיים בטלפון ובמייל בתחומי המסחר בשווקים בינלאומיים, הפעילויות השונות בחשבון, תפעול מערכות מסחר מתקדמות ועוד.
התפקיד כולל קשר רציף ויומיומי מול לקוחות החברה והמחלקות השונות בתוך החברה.
משרה מגוונת ומעניינת בסביבת עבודה צעירה, מגוונת ומאתגרת עם אפשרויות קידום למסחר והתפתחות בחברה.
שעות עבודה:
5 ימים בשבוע, שני עד שישי, לפי ימי המסחר בארה״ב (הווה אומר - בחגים אמריקאים לא עובדים, אך ברוב החגים הישראליים - עובדים רגיל).
הצוות עובד בין השעות 9:00-23:00 במשמרות – בוקר, צהרים, ערב.
נדרשת זמינות ל-2 משמרות ערב ופעמיים בחודש שישי ערב (משמרות ערב הן עד 23:00).
• בוגר/ת תואר ראשון – חובה
• ניסיון או רקע במסחר בחו״ל או היכרות עם שוק ההון - יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה - חובה
• תודעת שירות גבוהה
• שליטה גבוהה באקסל – יתרון
• בעל/ת יכולות תקשורת בינאישית גבוהות
• אחריות
• יכולת עבודה בצוות
• משמעת עצמית
• עמידה בלחצים
• דייקנות
• חיוביות
ביצוע שיחות עם לקוחות פוטנציאלים ותאום פגישות עם חברות/תאגידים. ניהול ומילוי מכרזים עבור עיריות, רשויות וכו’. תפעול פרופיל לינקדאין. השלמת מסמכים בחוזה ההתקשרות. ביצוע פרוייקטים רבעוניים ועמידה ביעדים
תואר ראשון פיננסי - חובה
יכולת מכירה
יכולת ניסוח טובה
מוטיבציה גבוהה
טיפול שוטף של משיכות והפקדות כספים, מעקב וטיפול אחר כספים בחשבונות הבנק, סגירת כספים בפיקדונות ועוד. טיפול בהפקדות/משיכות של ניירות ערך ישראלים, ליווי בתפעול הנפקות והצעות רכש, השאלות ניירות ערך מול הגורמים השונים, טיפול באירועי חברה. התפקיד הינו בצוות ובשיתוף פעולה מול הממשקים בחברה, תוך כדי מענה מקצועי לכלל הגורמים.
תואר ראשון חובה
דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולתי עמידה בתנאי לחץ ובלוחות הזמנים.
יכולת עבודה בצוות
עבודה בימים א-ה 9 שעות יומיות עם אפשרות לשעות נוספות במידת הצורך
מסלול הכולל טרום התמחות ולאחר מכן התמחות בניהול תיקים. מסלול הנמשך כשנתיים-שלוש.
תואר אקדמי בכלכלה/ מנהל עסקים- חובה (יתרון לבוגרי /ות אוניברסיטאות).
היכרות עם שוק ההון - חובה.
לאחר או לקראת סיום בחינות הרשות.
אנגלית ברמה גבוהה.
מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, יכולת עמידה בתנאי לחץ, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תפעול מט"ח, ביצוע הפקדות ומשיכות והמרות מט"ח ללקוחות
משרה מלאה
בעל/ת תואר ראשון
יכולת טכנית
יכולת למידה טובה
ידע באקסל
אנגלית ברמת טובה – דיבור כתיבה קריאה עם ברוקרים ובנקים בחול
יכולת עבודה עצמאית + בצוות
בקרת נתונים וחשבונות תפעוליים, סליקת עסקאות, דיווח לכלל הלקוחות, עבודה מול חדר מסחר, תפעול ורישום דוחות בקרה.
העבודה במשרה מלאה
ניסיון תפעולי בתחום הפיננסי - חובה
אקסל ברמה גבוהה -חובה
יכולת למידה עצמאית וטיפול בכמה משימות בו זמנית.
תנאים טובים למתאימים
ניהול תפעולי, שוטף ומקיף של עסקאות משלב הקמת העסקה ועד לשחרורי הכספים לצד בדיקות תקינות, בקרה וסגירת מעגלים של העסקה. עבודה עם קבצי אקסל ומערכות פנימיות.
תואר פיננסי
אנגלית ברמה גבוהה
שליטה מלאה בתוכנות האופיס בדגש על אקסל
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות.
שרותיות, מוסר עבודה גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות, עצמאות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
התפקיד כולל בקרת מדיניות השקעות, בניית דוחות בקרה, בדיקת תשקיפים, עבודה מול בנקים ונאמן הקרנות. משרה מלאה. ראשון עד חמישי 9:00-18:00 ללא אפשרות לגמישות בשעות העבודה.
תואר אקדמי פיננסי- חובה.
ניסיון קודם בתפעול קרנות נאמנות- חובה
ידע באקסל ברמה גבוהה. הבנה בסיסית בבלומברג.
חשיבה מתמטית, מוסר עבודה גבוה, יסודיות, ראש גדול, לקיחת אחריות ויכולת למידה מהירה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
התפקיד כולל עבודה מול אנשי קשר בכירים בחברות הייטק מהארץ ומהעולם וכולל נושאי שירות, תפעול מערכות, עבודה מול בנקים, ברוקרים וגופים פיננסים אחרים.
בוגר/ת תואר אקדמי פיננסי.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס, בדגש על אקסל.
רקע בבנקאות/היכרות עם העולם הפיננסי- יתרון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עבודה שוטפת אל מול מקבלי הטבה מקומיים וגלובלים (כולל אנשי מפתח) , הסברים על עולמות המיסוי, המסחר, תוכניות הטבה מבוססת מניות ואופציות, עסקאות M&A ועוד.... הכרה ותפעול מערכות מסחר שונות, חדרי מסחר וברוקרים שונים. למידת עולמות המיסוי השונים, סוגים שונים של תוכניות הטבה לעובדים.
סטודנט/ית לתואר פיננסי עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון קודם בעולמות השרות – יתרון
נגישות למרכז ת"א
ימי עבודה א'-ו' ,נכונות למינימום 3 משמרות בשבוע (שישי ערב אחת לחודש)
עבודה תחת לחץ וריבוי משימות במקביל
אחריות והגדלת ראש
יכולת להתגמשות והסתגלות לשינויים מהירים
התפקיד כולל ליווי לקוחות במהלך פתיחת החשבון מא' עד ת', טיפול בלידים ממקורות שונים, יצירת קשר עם מתעניינים ויצירת שיתופי פעולה עם יחידות נוספות בבית.
השכר מורכב משכר בסיס ועמלות גבוהות על הצלחה.
• בוגר/ת תואר פיננסי – חובה
• עד 3 שנות ניסיון במסחר עצמאי – יתרון משמעותי
• ניסיון בשירות/מכירה – יתרון משמעותי
• ידע במערכות תומכות מסחר דוגמת Salesforce או מערכת CRM - יתרון
.
• אוריינטציה מכירתית/שיווקית
• כושר ביטוי גבוה
• ארגון וסדר
התפקיד כולל שיחות פיננסיות עם לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות לסוכני החברה. הכשרה מקצועית ומכירתית בעולמות הפיננסים, הפנסיונים והביטוחים יועברו ע"י המנהלים הטובים בתחום. אנו מחפשים מועמד /ת מוכוון /ת עם אוריינטציה מכירתית ורצון לגדול, להתפתח ולהשתלב בעבודה יציבה ומפתחת. אופציה להתמחות בתחום השיווק הפנסיוני לאחר חצי שנה למתאימים. שעות העבודה: 9:00-16:00, ימי א'-ה', (אפשרות למשמרת ערב אחת בשבוע 12:00-19:00). נדרשת זמינות ל-3 משמרות בשבוע לפחות.
מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
בוגרי /ות תואר פיננסי או סטודנטים /ות שנמצאים /ות בתהליך להוצאת רישיון שיווק פנסיוני.
ניסיון במכירות / בשוק ההון - יתרון משמעותי
איתור לקוחות פוטנציאליים. ביצוע פגישות מכירה ללקוחות בנושאי פתרונות אשראי. קבלת מעטפת מ- IBI בהתאם לצרכי העצמאי/ת. התפקיד בשעות גמישות לפי צרכי העובד/ת. בהמשך תיתכן בחינה של קליטה כעובד/ת שכיר/ה.
תואר ראשון רלוונטי - חובה
ניסיון במכירות – יתרון
ניסיון קודם מגוף פיננסי (בנק, חברת ביטוח, בית השקעות) או חברת ייעוץ – יתרון משמעותי
היכרות עם מונחים מעולם האשראי והמימון – יתרון משמעותי
אוריינטציה מכירתית
כושר ביטוי גבוה
מוטיבציה
יכולת עבודה עצמאית
התפקיד יכול להתאים גם כמשרת אם וגם לסטודנטים עם יתרת לימודים של שנה לפחות. התפקיד כולל: תיאום פגישות ליועצי האשראי של החברה עבודה כחלק מצוות קטן וייחודי אפשרויות קידום בעולם האשראי והמימון
בעל/ת תואר או סטודנט/ית לתואר ראשון בתחום רלוונטי - חובה
ניסיון קודם במכירות - יתרון משמעותי
אפשרות למשרה מלאה או משרת אם - לפחות 3 פעמים בשבוע, 7 שעות משמרת (בין השעות 9-16).