קצת עלינו ועל המשאב האנושי ב- IBI


קבוצת IBI רואה במשאב האנושי כאחד המרכזיים בפעילות הקבוצה. אנו רואים בעובד ובעובדת הן את איש ואשת המקצוע והן את האדם, ומחפשים את האנשים הטובים והמתאימים ביותר לקריירה מאתגרת, דינמית ומשגשגת. 

כחברה מובילה בשוק ההון, אימצנו שיטות לגיוס, הערכה וקידום עובדים ואנו שמים דגש על הכשרת העובדים בקבוצה מתוך התפיסה כי דור המנהלים הבא של החברה גדל בתוכנו.

אנו מעוניינים לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר לסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת, המאפשרת התפתחות וקבלת הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות ורבות.

את/ה מוזמן/ת לשלוח קורות חיים למשרות רלוונטיות המפורסמות מטה.

תהליך הגיוס מתחיל כשאנו מקבלים את קורות החיים. רכזת גיוס מטעמנו תיצור קשר עם מועמדים ומועמדות מתאימים/ות ותזמן לראיון עבודה ראשוני. בהצלחה.

להגשת מועמדות >> jobs@ibi.co.il

דרושים

לבית ההשקעות IBI דרוש מתכנת ג'וניור - משרה מספר 1038.

תיאור התפקיד

התפקיד כולל פיתוח ותמיכה במערכת CRM קיימת.


דרישות התפקיד

בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי.
ידע ב c#/java, sql ו- visual studio - חובה.
ידע בסיסי בתשתיות תקשורת.
ידע וניסיון עם CRM, vb ו- sql server management studio - יתרון.


כישורים אישיים

לבית ההשקעות IBI דרוש /ה אנליסט /ית, תואר ראשון כלכלה/ מנהל עסקים - משרה מספר 1066

תיאור התפקיד

העבודה כוללת הכנת מודלים להערכת חברות, מעקב אחר תיק המניות של הגופים המנוהלים, זיהוי ההזדמנויות בשוק לפעילות לצורך יישום בתיקי ההשקעות. ניתוח של מודלים כלכליים בעסקאות בתחום האלטרנטיבי.


דרישות התפקיד

ניסיון של 1-2 בתחום האנליזה בשוק ההון (חברה לניהול תיקים, קרנות, חברת ביטוח). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


כישורים אישיים


לבית ההשקעות IBI דרוש /ה משווק /ת בתחום האשראי – משרה מספר 1070

תיאור התפקיד

ליחידת המימון של בית ההשקעות דרוש/ה משווק /ת בתחום גיוס אשראי לעבודת שטח מאומצת. התפקיד כולל ניהול תהליך מכירה מלא הכולל איתור לקוחות פוטנציאליים, גיוס לקוחות וליווי הלקוח עד לסגירת העסקה.


דרישות התפקיד

זמינות למשרה מלאה חובה.
תואר ראשון בכלכלה /מנהל עסקים /ראית חשבון חובה.
ניסיון בתחום האשראי יהווה יתרון.
יכולת ניהול משא ומתן מול בכירים.
נדרשים מכירתיות וניסיון של עמידה ביעדים.


כישורים אישיים

תודעת שירות גבוהה, ניהול זמן באופן עצמאי תוך ריבוי משימות, אמינות, מסירות, אחריות, מערכתיות, התמדה ויחסי אנוש מעולים

דרוש /ה נציג /ת טלמיטינג לסוכנות ארבע עונות – התמחות בשיווק פנסיוני - משרה מספר 1004

תיאור התפקיד

התפקיד כולל שיחות פיננסיות עם לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות לסוכני החברה. הכשרה מקצועית ומכירתית בעולמות הפיננסים, הפנסיונים והביטוחים יועברו ע"י המנהלים הטובים בתחום. אנו מחפשים מועמד /ת מוכוון /ת עם אוריינטציה מכירתית ורצון לגדול, להתפתח ולהשתלב בעבודה יציבה ומפתחת. אופציה להתמחות בתחום השיווק הפנסיוני לאחר חצי שנה למתאימים. שעות העבודה: 9:00-16:00, ימי א'-ה', (אפשרות למשמרת ערב אחת בשבוע 12:00-19:00). נדרשת זמינות ל-3 משמרות בשבוע לפחות.


דרישות התפקיד

מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
בוגרי /ות תואר פיננסי או סטודנטים /ות שנמצאים /ות בתהליך להוצאת רישיון שיווק פנסיוני.
ניסיון במכירות / בשוק ההון - יתרון משמעותי


כישורים אישיים

דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס – משרה מספר 1028

תיאור התפקיד

לחברת הנאמנויות באי.בי.אי. בית השקעות דרוש /ה Back office specialist. התפקיד כולל עבודה מול גופים פיננסיים בארץ ובחו"ל.


דרישות התפקיד

תואר ראשון- חובה.
ניסיון קודם בבק אופיס מהתחום הפיננסי /חברות ביטוח /חברות אשראי- חובה.
אקסל ברמה גבוהה.
אנגלית ברמה טובה.


כישורים אישיים

דיוק וסדר, יסודיות, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים.

דרוש/ה מנהל/ת לקוחות – משרה מספר 1032

תיאור התפקיד

לחברת הנאמנויות דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות. התפקיד כולל מתן מענה מקיף וכולל בנושאי שירות, תפעול וביצוע העברות כספים והפקת דוחות בהתאם לצרכי הלקוח והרגולציה.


דרישות התפקיד

בוגר /ת תואר אקדמי פיננסי.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס.


כישורים אישיים

מיומנויות: שירותיות, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים.

לחדר מסחר דרוש /ה רפרנט /ית מידל אופיס – משרה מספר 1025

תיאור התפקיד

דרוש /ה רפרנט /ית מידל אופיס, לביצוע פעילות איסוף נתונים וסליקה במהלך ולאחר המסחר ומתן מענה שוטף לסוחרים.


דרישות התפקיד

ניסיון קודם במידל אופיס בתחום הברוקראז' - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
ימי עבודה: ראשון עד חמישי. משמרות: 8:00-17:00/10:00-19:00.


כישורים אישיים

מיומנויות: דייקנות, סדר וארגון, זריזות, עבודה תחת לחץ, יכולת למידה גבוהה, יכולת עבודה בצוות ונכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

לדסק מסחר עצמאי באי.בי.אי. דרוש/ה רפרנט/ית שירות ומסחר – משרה מספר 1043

תיאור התפקיד

התפקיד כולל ביצוע פעולות מסחר ומתן שירות ללקוחות.


דרישות התפקיד

תואר ראשון פיננסי - חובה.
רקע בשוק ההון והכרה של מערכות מסחר - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.


כישורים אישיים

יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת למידה עצמאית, שירותיות, יכולת עבודה בצוות.

דרושים נציגי/ות מכירות למוקדי טלמיטינג שונים בקבוצה - מספר משרה 1041

תיאור התפקיד

התפקיד כולל תיאום פגישות למשווקי החברה מול לקוחותיה. מתאים לסטודנטים/ות או לבוגרי/ות תואר ראשון פיננסי. לאחר כשנה ניתן לקבל התמחות בשיווק השקעות/ פנסיוני.


דרישות התפקיד

זמינות לשלוש משמרות בשבוע לפחות. נדרשת יכולת מכירתית גבוהה עם שאיפה להתקדם.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


כישורים אישיים

תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירתית גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.