קצת עלינו ועל המשאב האנושי ב- IBI


קבוצת IBI רואה במשאב האנושי כאחד המרכזיים בפעילות הקבוצה. אנו רואים בעובד ובעובדת הן את איש ואשת המקצוע והן את האדם, ומחפשים את האנשים הטובים והמתאימים ביותר לקריירה מאתגרת, דינמית ומשגשגת. 

כחברה מובילה בשוק ההון, אימצנו שיטות לגיוס, הערכה וקידום עובדים ואנו שמים דגש על הכשרת העובדים בקבוצה מתוך התפיסה כי דור המנהלים הבא של החברה גדל בתוכנו.

אנו מעוניינים לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר לסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת, המאפשרת התפתחות וקבלת הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות ורבות.

את/ה מוזמן/ת לשלוח קורות חיים למשרות רלוונטיות המפורסמות מטה.

תהליך הגיוס מתחיל כשאנו מקבלים את קורות החיים. רכזת גיוס מטעמנו תיצור קשר עם מועמדים ומועמדות מתאימים/ות ותזמן לראיון עבודה ראשוני. בהצלחה.

להגשת מועמדות >> jobs@ibi.co.il

דרושים

לאי.בי.אי. קפיטל דרוש/ה מנהל/ת לקוחות לצוות עסקאות, מיזוגים, רכישות ונאמנויות אלטרנטיביות - משרה מספר 1105

תיאור התפקיד

ניהול תפעולי, שוטף ומקיף, של עסקאות משלב הקמת העסקה ועד לשחרורי הכספים, לצד ביצוע בקרה ובדיקות תקינות.


דרישות התפקיד

בוגר תואר פיננסי
אנגלית ברמה גבוהה
שליטה מלאה בתוכנות האופיס בדגש על אקסל


כישורים אישיים

תודעת שירות ומוסר עבודה גבוהים, דיוק רב תוך תשומת לב לפרטים, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות, עצמאות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.

לאי.בי.אי. קפיטל דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסרטיבי/ת - משרה מספר 1103

תיאור התפקיד

ניהול יומנים, הזמנת ציוד משרדי, הוצאת שליחויות, סריקות ותיוקים, סיכום ישיבות, ניהול חדרי הישיבות, ניהול קבצי אקסל בנושאים שונים, מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות, מתן מענה לעובדי הקומה.


דרישות התפקיד

שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובשפה האנגלית.


כישורים אישיים

סדר וארגון, אחריות, תודעת שירות גבוהה, יכולת ריבוי משימות.

לאי.בי.אי קפיטל דרוש/ה עו"ד למחלקה המקצועית בחברה - משרה מספר 1107

תיאור התפקיד

טיפול מקצועי בנאמנויות בתחום מיזוגים ורכישות ונאמנויות רגולטריות שונות (הנפקות בבורסה, ניהול חסימת נ"יע, שינויי מבנה וכיוצ"ב). הכנה ומעבר על הסכמים ומסמכים משפטיים. ניהול מקצועי ועבודה מול המחלקות השונות בחברה, תוך מתן תמיכה במנהלי הלקוחות ובגורמים התפעוליים. מעקב ויישום רגולציה בתחומי איסור הלבנת הון, FATCA, GDPR ועוד.


דרישות התפקיד

תואר ראשון במשפטים- חובה.
רישיון עריכת דין- חובה.
ניסיון כעו"ד- עד שנתיים.
אנגלית ברמה גבוהה.
משרה מלאה.


כישורים אישיים

תודעת שירות גבוהה, אחריות, יסודיות ויכולת למידה מהירה.

לבית ההשקעות IBI דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - משרה מספר 1102

תיאור התפקיד

קליטת חשבונות, תשלומים וקשר עם ספקים, התאמות בנקים, הפקת שיקים, טיפול בחשבוניות, ניהול דוחות, דיווחים לרשויות, עבודה מול מערכת Sap.


דרישות התפקיד

זמינות למשרה מלאה - ימים א'- ה', שעות העבודה: 08.30-17.30 עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
ניסיון נדרש של 3 שנים לפחות בתחום.
שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Outlook). אקסל ברמה טובה מאוד- חובה.
הכרות וניסיון עם מערכת Sap - יתרון.
אנגלית ברמה טובה.


כישורים אישיים

שירותיות גבוהה, אמינות וכנות, מסירות ואחריות, דייקנות, חריצות והתמדה, יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ, נועם הליכות ויחסי אנוש טובים.
על מנת להגיש מועמדות עבור משרה זו יש להכנס ללינק המצורף ולענות על השאלון בצירוף קורות החיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

הזדמנות להתחיל התמחות בניהול תיקים תוך שנה, מתאים לסטודנטים - משרה מספר 1041

תיאור התפקיד

לבית ההשקעות IBI, בית השקעות ותיק, מוביל ויוקרתי, דרוש /ה נציג /ת דסק טלמיטינג. התפקיד כולל הוצאת שיחות וקביעת פגישות ללקוחות למוצרי הבית. אפשרות להתמחות בהשקעות או ניהול תיקים למעוניינים, הכשרה מקיפה ותנאי רווחה מעולים. העבודה במשמרות בוקר: 8:30-15:30 או צהרים: 10:30-17:30 נדרשת זמינות ל-3 משמרות בשבוע לפחות בימי א’-ה’. מיקום: כלבו שלום, רחוב אחד העם 9, תל אביב.


דרישות התפקיד

בעל /ת תואר או סטודנט /ית לתואר ראשון בתחום פיננסי - חובה.
ניסיון קודם במכירות - יתרון משמעותי.
רקע בתחום הפנסיוני /השקעות - יתרון משמעותי.


כישורים אישיים

ליחידת המימון של בית השקעות מוביל דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג - משרה מספר 1054

תיאור התפקיד

תיאום פגישות ליועצי האשראי של החברה עבודה כחלק מצוות קטן וייחודי אפשרויות קידום בעולם האשראי והמימון


דרישות התפקיד

בעל/ת תואר או סטודנט/ית לתואר ראשון בתחום רלוונטי - חובה
ניסיון קודם במכירות - יתרון משמעותי
אפשרות למשרה מלאה או משרת אם - לפחות 3 פעמים בשבוע, 7 שעות משמרת


כישורים אישיים

לאי.בי.אי. קפיטל דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות – מתאים לבוגרי תואר פיננסי - משרה מספר 1101

תיאור התפקיד

המחלקה נותנת מענה מקצועי במייל ובטלפון בתחומי האופציות והמיסוי למאות מחברות ההייטק הפרטיות המובילות בשוק. טיפול בדוחות מעקב עבור הענקות אופציות/מניות, בדיקת מאגרי מידע ועדכון פרטים ומסמכים בנוגע לעובדים, טיפול בעסקאות רכישה, פתיחת חשבונות, העברות כספים, התנהלות מול אנשי קשר בכירים בחברות השונות ושימור קשרי הלקוחות עימם. משרה מלאה, ימי ראשון עד חמישי, 9:00-18:00.


דרישות התפקיד

תואר ראשון פיננסי - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה, דיבור - חובה.
רקע/ניסיון מהעולם הפיננסי-יתרון
ניסיון קודם בתפקיד שירותי - יתרון משמעותי.
היכרות טובה עם תוכנת האקסל והוורד


כישורים אישיים

דייקנות, תשומת לב לפרטים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת עבודה בצוות.
תקשורת בין אישית טובה.

לאי.בי.אי. קפיטל דרוש/ה לחדר המסחר והשירות Customer Success - משרת סטודנט – משרה מספר 1031

תיאור התפקיד

ליווי מקצועי ושרותי ללקוחות החברה תמיכה בצוותים השונים בתוך הארגון. למידה, תפעול והכרה של מערכות מסחר, שווקי מסחר וברוקרים מכל העולם. חשיפה לתחום הנאמנות ושירותי הטבה לעובדים, אופציות לעובדים, מיסוי, עסקאות מיזוג ורכישה ועוד. עבודה מול החברות הציבוריות הגדולות במשק


דרישות התפקיד

סטודנט/ית לתואר פיננסי
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון קודם בשרות – יתרון
יכולת עבודה ציוותית, בלחץ ותוך כדי ריבוי משימות.
נגישות למרכז ת"א
ימי עבודה א'-ו' ,נכונות למינימום 3 משמרות בשבוע


כישורים אישיים

דרוש /ה נציג /ת טלמיטינג לסוכנות ארבע עונות – התמחות בשיווק פנסיוני - משרה מספר 1004

תיאור התפקיד

התפקיד כולל שיחות פיננסיות עם לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות לסוכני החברה. הכשרה מקצועית ומכירתית בעולמות הפיננסים, הפנסיונים והביטוחים יועברו ע"י המנהלים הטובים בתחום. אנו מחפשים מועמד /ת מוכוון /ת עם אוריינטציה מכירתית ורצון לגדול, להתפתח ולהשתלב בעבודה יציבה ומפתחת. אופציה להתמחות בתחום השיווק הפנסיוני לאחר חצי שנה למתאימים. שעות העבודה: 9:00-16:00, ימי א'-ה', (אפשרות למשמרת ערב אחת בשבוע 12:00-19:00). נדרשת זמינות ל-3 משמרות בשבוע לפחות.


דרישות התפקיד

מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
בוגרי /ות תואר פיננסי או סטודנטים /ות שנמצאים /ות בתהליך להוצאת רישיון שיווק פנסיוני.
ניסיון במכירות / בשוק ההון - יתרון משמעותי


כישורים אישיים