הנגשה

אנו רואים חשיבות רבה במתן הזדמנות שווה והענקת שירות נגיש לכלל הציבור. לשם כך, בוצעו ב- IBI התאמות המבטיחות כי לאנשים עם מוגבלות תהיה גישה שוויונית לקבלת שירות.
ב- IBI ניתן לקבל שירות באופן עצמאי ומכובד ותוך שמירה מלאה על פרטיות. כל עובדי החברה מודעים לסוגיות נגישות, כדי להעניק שירות מיטבי ללקוח.

בכל מקרה בו נדרש סיוע, ניתן לפנות לרכזת נגישות באמצעות פרטי הקשר המובאים בהמשך עמוד זה.

נגישות אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של IBI מונגש לפי התקן הישראלי. הנגשה זו מאפשרת גישה נוחה לאזורים השונים באתר עבור גולשים בעלי מוגבלויות שונות, כגון לקויות ראייה.

נגישות משרדי IBI

משרדינו נמצאים במגדל שלום. בחניון המגדל מוקצות חניות תקניות עבור נכים, בהן ניתן לחנות ללא תשלום בהצגת תעודה מזהה. המעליות מקומת החניון מובילות לקומת המודיעין ומשם ניתן לעלות במעלית לקומות המשרדים של IBI.
בכניסה למשרדי IBI הותקן לחצן אינטרקום ושילוט "Step Hear" לסיוע. חדרי הישיבות מתאימים לאדם המתנייע באמצעות כסא גלגלים.
בכל מקרה בו קיים קושי פיזי להגיע למשרדנו, אנו נשלח נציג או משווק מורשה למקום שהלקוח יבחר להיפגש בו.
בכל פגישה המתקיימת עם נציגנו, קיימת אפשרות להקראת ההסכם או הטקסט הרלוונטי לפגישה.

נגישות מוקדי שירות הלקוחות

נציגי מוקד קשרי הלקוחות עברו תדרוך והדרכה חווייתית להעצמת הרגישות בטיפול בלקוחות בעלי מוגבלויות.
נציגי המוקד ידריכו את המבקר במשרדנו באפשרויות ההגעה והחניה המוקצים לנכים או יפנו את השיחה לרכזת הנגישות בחברה.
נתב השיחות שונה והונגש לבעלי לקות שמיעה. כמו כן, הותקנה "לולאת השראה מצב T" ניידת, מכשיר המנטרל רעשי רקע ומקל על בעלי לקות שמיעה.

רכזת נגישות: גב' לילי לבאן
lily@ibi.co.il
תהליך הנגישות ב- IBI מבוצע בשיתוף עמותת "נגישות ישראל".

שתפו עם חברים :