אמנת-שירות

אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק ללקוחות החברה שירות אישי, איכותי ומקצועי. כפועל יוצא מכך, אנו מאמצים ערכי אמינות, חדשנות, שקיפות ומצוינות על פיהם אנחנו מחויבים לפעול. צוות העובדים והמנהלים ב- IBI גמל והשתלמות רואה בלקוחות החברה את אחד הנכסים העיקריים. אנו מקדישים את מרב המאמצים על מנת להבין נכונה את צרכי לקוחותינו מתוך רצון להעניק יחס אישי וסבלני לצד שירות מקצועי, אדיב ושביעות רצון מקסימלית.

אנו מתחייבים לתת מענה נגיש וקשוב לצרכי לקוחות החברה במגוון אמצעי התקשרות: טלפון, פקס, דוא"ל, פגישות פרונטאליות תוך כדי הקפדה יתרה על שמירת פרטיות וסודיות המידע הקיים בחברה.

אנו מתחייבים לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להצדיק את אמון הלקוחות בבחירתם בנו כגוף המנהל את כספי חיסכון ארוך הטווח שברשותם.

זמינות:

  • אנו מתחייבים כי פנייה טלפונית תיענה במהירות ובאדיבות באמצעות נציג שירות מיומן ומקצועי בשעות פעילות החברה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00.
  • אנו מתחייבים לתת מענה ראשוני לפנייה בכתב בפרק זמן של עד שני ימי עבודה מיום רישום קבלת הפניה במשרדי החברה.
  • אנו מתחייבים כי המידע המבוקש יימסר רק לאחר זיהוי קפדני ויתועד במערכת ניהול קשרי לקוחות.

מדדי שירות לקוחות SLA

מדדי שירות לקוחות SLA

נגישות:

נשמח לעמוד לרשותכם ולשירותכם בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 באמצעי התקשורת הבאים:

  • בטלפון: 03-5190310 שלוחה 1 עמיתים, שלוחה 2 מעסיקים, שלוחה 3 משווקים סוכנים ויועצים או בחיוג מקוצר 6212*.
  • בפקס: 03-5190311
  • בדואר אלקטרוני: gemel4u@ibi.co.il
  • בהגעה אישית אל משרדי החברה בכתובת: מגדל שלום, קומה 27 אחד העם 9 תל אביב.


ממונה פניות הציבור:

בעת הצורך, ניתן לפנות אל הממונה על פניות הציבור, הגב' רותם זיידל, בכתובת:
IBI בית השקעות, רחוב אחד העם 9 ת.ד 29161 מיקוד 61291 תל אביב
טלפון: 03-5190310 שלוחה 4
פקס: 03-5190311
דואר אלקטרוניRotem@ibi.co.il

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,
IBI גמל והשתלמות

שתפו עם חברים :