פתיחת תיק השקעות – איך זה עובד?

כל מה שצריך לדעת על תהליך פתיחת תיק השקעות ב- IBI: איפה מנוהל הכסף, איך מגדירים את רמת הסיכון ואילו התאמות חשוב לבצע במהלך הדרך?

מערכת IBI
18 דצמבר 2022 ב-10:57

איפה מנוהל הכסף? ביטחון ושקיפות לאורך כל הדרך

הכסף נשאר בחשבון הבנק האישי שלך לכל אורך חייו של תיק ההשקעות! ל- IBI ניהול תיקי השקעות הסדרים ייעודים עם כל הבנקים המסחריים בישראל, המאפשרים לנו לנהל עבורך את תיק ההשקעות ביעילות, בפשטות ובשקיפות מירבית, תוך חיסכון בעלויות נלוות, בהן רכישת ניירות ערך ועוד.

אנו מנהלים את תיק ההשקעות שלך בחשבון ייעודי למטרת השקעות בלבד (בבנק שלך). הפרדה בין חשבון העו”ש לבין חשבון ההשקעות מאפשרת לך ולנו למדוד את ביצועי תיק ההשקעות באופן אופטימלי והמדויק ביותר, ללא עירוב בין התנהלות פיננסית יום-יומית לבין פעילות ההשקעות. IBI מקבלת ממך יפוי כוח לצורך קניה ומכירה של ניירות ערך עבורך וחשוב להדגיש כי יפוי הכח לא מאפשר לבצע כל פעולה אחרת מעבר לכך.

התאמה אישית של תיק ההשקעות לצרכייך ומטרותיך

לבעלי תיקי השקעות יש מאפיינים שונים: יחס לסיכון, מטרות התיק, טווח השקעה, האחוז של תיק ההשקעות מתוך כלל הנכסים הפיננסיים של הלקוח ועוד. תיק השקעות יותאם למטרותיך, לצרכיך ולאופי שלך. לשם כך, בשלב הראשון נקיים פגישה בה נאפיין יחד אתך את הצרכים, המטרות ורמת הסיכון המתאימה לך. לאחר מכן נגבש את מדיניות ההשקעות של תיקך ונבנה יחד אתך את תמהיל תיק ההשקעות המתאים והנכון לך, תוך בחינה והתחשבות בנכסיך האחרים: נדל”ן, חסכונות פנסיונים, השקעות ריאליות, פיננסיות ועוד.

תהליך איפיון הצרכים של IBI מבוסס על מתודולוגיה שפותחה במשך שנים רבות, הן מבחינת תהליך איפיון הצרכים והן מבחינת טכנולוגיה תומכת, המשפרת את יכולתנו להתאים באופן מרבי את התיק למאפייניך האישיים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ניהול תיק השקעות בהתאמה אישית? לחצו כאן

בניית תיק ההשקעות

בהתאם לצרכיך ולרמת הסיכון שהגדרנו בשלב איפיון הצרכים המשותף, מנהל תיק ההשקעות האישי שלך יבנה עבורך את תיק ניירות הערך. בניית התיק נעשית בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה עמך ועל ידי ועדת השקעות מקצועית הכוללת את כל מומחי IBI בתחום ניהול ההשקעות. הועדה מתכנסת לפחות אחת לשבוע ומשלבת בין הידע המקצועי לניסיון העשיר הקיים בבית ההשקעות. החלטות אלה מיושמות בתיק ההשקעות שלך תוך התאמה לתמהיל ההשקעות שמתאים לך.

לאחר שסיימנו את שלב בניית התיק, מנהל תיק ההשקעות שלך “שומר” באופן שוטף על כך שהתיק תואם באופן מלא את מדיניות ההשקעות שנקבעה עמך בשלב איפיון הצרכים המשותף. כמובן שלאורך חיי התיק, מנהל התיק מבצע התאמות בתמהיל ההשקעות, בהתאם לשינויים בשוקי ההון בעולם ולניתוחים ולמסקנות של ועדות ההשקעות השוטפות.

תן לנו לדאוג לך

אנו מאמינים כי אין תחליף לקשר אישי. לכן, מנהל ההשקעות האישי שלך יהיה תמיד זמין עבורך. הקשר האישי חשוב לנו כדי להכיר אותך טוב יותר ולהתעדכן איתך לעיתים תכופות, כך שבכל רגע נתון תיק ההשקעות יתאים למטרות שהצבת ולשינויים המתרחשים. הצוות שלנו הכולל מנהלי השקעות מקצועיים ושירותיים כאחד ומהווה את אחד מגורמי המפתח להצלחת החברה.

שקיפות

כחלק ממדיניות השקיפות המלאה שלנו, חשוב לנו שתוכלו להיות מעודכנים בכל רגע במצב תיק ההשקעות שלכם. ניתן לצפות בכל עת בתיק והיתרה בו באמצעות כניסה לחשבון הבנק האישי.

כניסה לחשבון הבנק שלך

בנוסף, על פי התדירות שתיקבע מראש, נשלח אליך דו”ח מפורט הכולל את כל התנועות, היתרות והתשואה, בדואר או באמצעות דוא”ל (בהתאם לבחירתך).

כמובן, תמיד תוכלו לפנות גם למנהל תיק ההשקעות האישי שלך לצורך מידע נוסף.

הישגים בניהול השקעות

  • אחד הפרמטרים החשובים בניהול השקעות לאורך זמן הוא הניסיון של מנהלי ההשקעות והוותק שלהם בשוק הון, על מחזורי הגאות והשפל המאפיינים אותו. המנהלים המובילים בחברה עוסקים בניהול השקעות מזה שנים רבות ובשיתוף פעולה מלא.
  • גישה אחראית ושקולה לניהול השקעות – כחברה שהחלה את דרכה בניהול תיקים מוסדיים עבור תאגידים, אנו מאמינים בניהול שקול ואחראי תוך בחינת העדפות סיכון ואופק ההשקעה של הלקוח.
  • ניהול תיקים בהתאמה אישית – אנו מעניקים לכל לקוח תוכנית שירות המותאמת לצרכיו השונים והמשתנים לאורך זמן.
  • שייכות לבית השקעות גדול ומצליח – חדרי מסחר, פורום חוב ומחלקת מחקר מהטובים בישראל, המעניקים מענה שלם למנהל התיקים האישי.

כל אלה הם המפתחות להצלחה ולהישגים בניהול השקעות לאורך זמן, שיעניקו לך שקט נפשי וביטחון בכך שהחסכונות שלך נמצאים בידיים טובות.

ההוכחה לכך לכך היא הצמיחה הרציפה שלנו במספר הלקוחות בעלי תיקי השקעות ובסך הנכסים המנוהלים – הוכחה מתמדת לכך שאנו פועלים נכון כבר מעל ל-50 שנה.

למידע נוסף על ניהול תיק השקעות בהתאמה אישית לחצו כאן

אין לראות בכתבה זו ייעוץ או המלצה לביצוע פעולה ו/או השקעה כלשהי. המידע המפורט לעיל הינו מידע מקצועי מסייע בלבד ואין לראות בו כמידע עובדתי או כמידע שלם וממצה של כל ההיבטים הכרוכים בניירות הערך ו/או בנכסים הפיננסים המוזכרים בו והאמור לעיל אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכיו הייחודיים של כל משקיע ואין בו כדי להבטיח תשואה או רווח כלשהו בתיק ההשקעות. השירות כפוף לתנאי החברה והתאמתו לנתוני או צרכי הלקוח. אי.בי.אי. אמבן- ניהול השקעות בע"מ עוסקת בניהול תיקי השקעות ושיווק השקעות בלבד ואינה עוסקת בייעוץ. המידע לעיל אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והדרכה מקצועיים על ידי מי שמוסמך לתיתם. כמו כן, על כל לקוח לפנות לקבלת ייעוץ והדרכה בקשר עם השקעתו הפוטנציאלית, לרבות ייעוץ מס המתחשב בנתוניו ומצבו המיסויי.

דברו איתנוהשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.