קצת עלינו ועל המשאב האנושי ב- IBI


קבוצת IBI רואה במשאב האנושי כאחד המרכזיים בפעילות הקבוצה. אנו רואים בעובד ובעובדת הן את איש ואשת המקצוע והן את האדם, ומחפשים את האנשים הטובים והמתאימים ביותר לקריירה מאתגרת, דינמית ומשגשגת. 

כחברה מובילה בשוק ההון, אימצנו שיטות לגיוס, הערכה וקידום עובדים ואנו שמים דגש על הכשרת העובדים בקבוצה מתוך התפיסה כי דור המנהלים הבא של החברה גדל בתוכנו.

אנו מעוניינים לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר לסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת, המאפשרת התפתחות וקבלת הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות ורבות.

את/ה מוזמן/ת לשלוח קורות חיים למשרות רלוונטיות המפורסמות מטה.

תהליך הגיוס מתחיל כשאנו מקבלים את קורות החיים. רכזת גיוס מטעמנו תיצור קשר עם מועמדים ומועמדות מתאימים/ות ותזמן לראיון עבודה ראשוני. בהצלחה.

להגשת מועמדות >> jobs@ibi.co.il

דרושים

לחבר הבורסה בבית השקעות דרוש/ה מזכיר/ת חברה

תיאור התפקיד

התפקיד כולל אחריות אדמיניסטרטיבית לרבות: ניהול יומנים, ניהול חדרי ישיבות, תאומי פגישות, קבלת קהל, טיפול בחשבוניות, עבודה עם ספקים.


דרישות התפקיד

זמינות לעבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-18:00.
ניסיון בשרות /תפעול /מזכירות /אדמינסטרציה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס - חובה.
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות.


כישורים אישיים

תקתקנות, אחריות, רצינות, הקפדה על דיוק, סדר וארגון.

לחבר הבורסה בבית השקעות דרוש/ה באק אופיס לני"ע זרים

תיאור התפקיד

התפקיד כולל הזרמת עסקאות למערכות החברה, בדיקה וטיפול בעסקאות שנכשלו, העברות ניירות ערך והפקת דוחות.


דרישות התפקיד

ניסיון קודם בתחום בק אופיס ני"ע זרים - חובה.
תואר ראשון פיננסי - חובה, תואר שני - יהווה יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס בדגש על אקסל.
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות.


כישורים אישיים

סדר, ארגון ודיוק, יכולת לבצע ריבוי משימות במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים.

לבית השקעות מוביל דרוש/ה עובד/ת HELP DESK למחלקת IT

תיאור התפקיד

ניהול ותחזוקה של מאות תחנות קצה, פתרון תקלות ותמיכה בעובדי הארגון (טלפונית, השתלטות מרחוק ופיסית). עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת מאוד.


דרישות התפקיד

זמינות למשרה מלאה, ימים א'- ה' שעות העבודה 8.30-17.30, עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
רקע וניסיון בתחום עד 3 שנות ניסיון - חובה. (ניתן גם ניסיון צבאי בתחום).
אנגלית ברמה טובה.
הכרות טובה וניסיון עם WINDOWS ועם כל תוכנות OFFICE - חובה.
הכרות עם Active Directory ו- EXCHANGE. ידע בתכנות השתלטות.
רקע בסיסי בתקשורת, תמיכה במדפסות וטלפונית IPT - יהווה יתרון.


כישורים אישיים

שירותיות, יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ, אחריות, אסרטיביות, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית רגולציה

תיאור התפקיד

לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית רגולציה לתפקיד זמני (החלפה לחל"ד). התפקיד כולל סיוע בבנייה ובבדיקת תשקיפי קרנות. עיבוד נתוני דוחות אקסל ומתן סיוע תפעולי שוטף. עבודה רבה מול ממשקים חיצוניים.


דרישות התפקיד

7 שעות עבודה
ניסיון בתחום הפיננסי בדגש על קרנות נאמנות - יהווה יתרון.
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
אקסל - ברמה טובה.


כישורים אישיים

סדר, ארגון ורמת דיוק גבוהה.
יכולת ירידה לפרטים.
קליטה ויישום מהירים.
יכולת תעדוף.

דרושים נציגי/ות מכירות למוקדי טלמיטינג שונים בקבוצה

תיאור התפקיד

התפקיד כולל תיאום פגישות למשווקי החברה מול לקוחותיה. מתאים לסטודנטים/ות או לבוגרי/ות תואר ראשון פיננסי. לאחר כשנה ניתן לקבל התמחות בשיווק השקעות/ פנסיוני.


דרישות התפקיד

זמינות לשלוש משמרות בשבוע לפחות. נדרשת יכולת מכירתית גבוהה עם שאיפה להתקדם.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


כישורים אישיים

תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירתית גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

לחברת הגמל דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות

תיאור התפקיד

התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ובמייל ללקוחות עם מסלול התמחות בשיווק פנסיוני.


דרישות התפקיד

השכלה אקדמית - חובה.
ניסיון בתחום קופות גמל - יהווה יתרון.


כישורים אישיים

שירותיות, אחריות, יכולת עבודה בצוות, מוסר עבודה גבוה, יחסי אנוש טובים.

לבית ההשקעות דרוש/ה משווק/ת

תיאור התפקיד

שיווק טלפוני של מוצרי גמל וסגירת עסקאות מול לקוחות בטלפון.


דרישות התפקיד

רישיון בשיווק פנסיוני - חובה.
זמינות למשרה מלאה, יכול להתאים גם לאימהות- (ניתן להתגמש מבחינת חלוקת שעות העבודה בשבוע).
ניסיון במכירות - חובה.


כישורים אישיים

יכולת מכירתית גבוהה, יכולת ניהול מו"מ, יכולת ורבלית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.